CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 12, 2008

woww dua kali

hari ini, aku di gemparkan dengan dua berita yang membuatkan aku ter-wow sendirik2 kat bilik komputer library..

hehe.

firstly.
oh wow yang first ni adalah rahsia. (hahaha) tapi tengah tunggu green light je dari kawan aku nih, kalau kamu kata ok jek, aku teros update post ni ok..?
nak simpan dulu ruang kecik untuk update..
___________
___________
___________
___________
___________
___________

cukup tak rasa?
cukup kot.
kan..kan.. :p


ok next.
second wow adalah..
salah seorang cosmate (bioinfo) aku, yang dimana baru melangsungkan perkahwinan beliau.. sudah pun mengandung!! :D

ok tu bukannya point cerita aku lagi..

yang aku ter wow ialah beliau telah disahkan oleh doktor bahawa kandungan beliau adalah bayi kembar........... :)

wow tak?? heeeee....

anak first...first experience dan adalah kembar.... kalau aku, tak tahulah nak happy ke or takut ke or sedih ke excited, tak sabar, dan sume sume lah perasaan satu package datang sekaligus. :) kan kan kan??
setelah aku congrats beliau panjang2, aku tanya perasaan beliau..dia jawab short. i am happy.

:)

macam manalah perasaan happy dia tu ya. saya nak rasa jugak. macamana tu ye... haish..

kepada cosmate aku, aku rasa korang tau kot sapa yang aku maksudkan dalam post ini. mari kita sama-sama doakan kesihatan beliau dan semoga beliau selamat melahirkan bayi kembar itu. amin.


update**
kalau tak mention sapa cosmate tu, mcmane nak doa?
orangnya ialah Nisha.

3 comments:

dAkBaiK said...

i'm wow two :D

Khairiyah aka Kerry said...

WOWWWWWW twins?????Sape eh?a'a ke?ntah la,tak hingat plak name die..hehehe.
yg 1st tu rasie???????alaaaaaa tak best laaa..lau rasie tak suppose bgtaw kat sini..kang dah tertanya2..sungguh tak best!tp takpe.nk WOWW jugak!haha ;p
nway,tlg krem slm kat mother to be tu yea..ckp congrats dpt twins :)

i.n.a.a.m.i said...

dakbaik: :D

kerry: alah kalau tak mention 1st wow disini, title akan menjadi wow sekali. tak best.tak best.
aku harap budak tu dapat kasi green light cepat2. ku pun tengah tak sabar ni. heh ;) okeh bebeh, nanti ku kirim salam. nama die nisha.