CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, November 1, 2008

pin drop silence please.

ok kali ni entri aku ade kaitan dgn title nye.
hehe.

dulu aku sangat tension kalo balik rumah time nak exam2 ni. dengan bunyi tvnye, dgn bunyik anak2 jiran aku yg bising gile, renovation rumah, lori2 lalu dpn rumah. semualah..
so kalo boleh aku akan mngelakkan diri dari pulang ke rumah, melainkan kalo kolej itu lebih tidak aman bagi aku dari sesetengah aspek.

tapi sem ni best sikit. nak tau nape?

1.abg aku tengah sibuk prepare exam GRE dia.
2.adik aku..SPM. (wahahhaa )
3.aku goyang kaki



hehe, keadaan lebih fair and square kan? kami adik bradik sume tgh nak exam. so memandangkan adik aku lagi cerewet dari aku dari aspek kebisingan maka aku boleh menumpang gembira belajar aman. jiran2 aku yg bising tuh dah pindah. wpon dah pindah tapi dulu dorang datang gak setiap ahad tapi skarang entah mane ntah hilang..baguslah.

alhamdulillah.... :)


so korang yg di kolej jgn malas2 blajar..lalalala.
apepon, hidup di kolej mmg best.

No comments: