CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 1, 2008

1st day of work? NOT YET.

wahhh!!! ahahahaha..agak-agak nangis tak PA aku tengok?

customer service of streamix.
amacam?bioinfo tak?:p


harini 1st day aku training di VADS.
VADS stands for Value Added Data Services. (ni kononnye die kata CEO akan tanye nanti so die suh ingat)
dan actually aku baru tahu apekejadah VADS nih.

***

training di VADS ialah selama sebulan. 3minggu teori..1minggu praktikal.


interviewee tanya aku mengapa aku berminat nak apply for this job.
aku jawab.
1. saya penyabar
2. i love to talk
3. want to gain new experience
4. hardly get angry (ni paling tipu)










dan 1st day aku dah buat hal.
salah masuk kelas for 30minit.
:D

ps-orang dibelakang aku adalah berusia 38tahun dan banyak cakap. orang di depan ku adelah sudah berkawin 2anak. orang dikiri aku adalah 31 tahun bekas cikgu tuisyen english..sib baik org dikanan aku adalah bioinformatik.

psss-tengok time table training aku. 18jan ialah cuti!!! (mmgla hari ahad kot) :) :) :)

No comments: