CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, November 27, 2011

Perutusan dari Si Pemilik Blog..






Salam kawan-kawan yang dihormati,


Selamat tahun baru dan semoga tahun yang mendatang kita dilimpahkan dengan rezeki yang melimpah dan diberkati hidup. Amin ya rabbal'alamin.

Dikesempatan ini saya ingin menhighlightkan beberapa perkara dibawah:

Handphone ku yang disayangi telah selamat rosak pada lebih kurang sebulan yang lepas disebabkan screen-nya yang bermasalah. Saya kurang pasti apa dia masuk air ka apa ka..tapi yang pasti dia rosak. Maka segala contacts kawan-kawan hilang sama sekali dan dari 400 contacts kini yang ada saya save dalam simcard hanyalah 13 nama.

Mohon jasa baik kawan-kawan menghubungi saya di azrin4@gmail.com untuk memberikan nombor dan ucapan tabah hati kepada saya :p

Haha.

Maksud saya disini, saya ...minta maaf kalau ada yang call tu tapi saya tak angkat sebab nombor yang tak dikenali. Ataupun jika saya angkat juga call tu, jangan ingat aku main-main tanya siapa ini..sebab sesungguhnya memang benar-benar aku tak dapat cam suara kalian.



Oh duit jatuhla dari langit.


Sekian Ikhlas dari saya,

Si Pemilik Blog.

:)





Lawa je aku susun contacts aku kat phone aku yang dulu.
sob sob..




4 comments:

Hafiz Blog's said...

Number sy skali?:p

inaami said...

aah.. semua hilang.. yang ada nombor family2 je. tu pun nombor adik dah hilang.

Cikgu Mizi said...

alaa.. akunye pn hilang ke..?

inaami said...

aah weh.. hilang sob sob..