CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 8, 2009

ph5 in memory :)

hari cuti + kereta takde denganku seolah2 patah kaki sebelah.
busan dan aku mulalah selongkar-selongkar barang lama.
jumpe macam-macam.. ade yang aku buang, ade aku simpan dan ade aku dok termenung lame2 tengok....




tapi benda ini membuatkanku tersengeh..tergelak sorang2 dalam bilik. :) sungguh comey zaman dahulu.

dan ade ditulis dalam ni oleh zarinee dan suhaila..


as we go on

we remember

all the times we had together

and as our life change

come whatever

we will still be

FRENDS FOREVER

:)

butang ape aku kena tekan nak kembali ke zaman macamni balik?


ps: selamat hari wanita!!

6 comments:

:: r a f i z i :: said...

Ada remote A S T R O tak kat rumah..?
tekan butang "R".haha...sbb nak "reverse back into the past".hihi..klu betul2 jadi, bgtaulah.nk try jugak.gud luck!

yanie said...

rindu sume kawan2 ph5!!
huhuhu..........

a.z.r.i.n.a said...

fizi:
tekan "R" die suh undi akademi fantasia la..
hehehe

yanie:
ko ingt lagi tak buku tu? :)

a thirah i m said...

na ph5 tu apee..?

a.z.r.i.n.a said...

ph5 = praktikum hayat 5
class matrik aku.
gambate gambate gambang~

a thirah i m said...

ouh k k
ktorang TB = tutorial biologi
hahahah~
go go gopeng!

ahahhahah!

*na jugak tuuu*