CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, February 6, 2010

limau mandrin sedap dimakan~

CNY semakin dekat.
kepong sudah semakin meriah dan sesak.



time kecik-kecik dulu, aku dan sepupu2 aku suka cari haiwan ikut tahun lahir masing-masing.
pastu ejek-ejek sesama sendiri.
pastu mula lah ada yang merajuk dan menangis.
:)
rindu.








aku 24 tahun ini.
genap 12 tahun maka tahun harimau adalah tahun kelahiran aku.
maka lepas ni, aku hanya dapat merasa tahun harimau time aku berumur 36tahun.
(tua kot...)

siapalah aku pada time itu?



****

umur 12:
aku ada banyak gile cita-cita time neh. buat autograph wajib colourful.
antara cita-cita aku doktor, peguam, guru and yang kelakarnye peramugari. :)
tapi cita-cita yang aku tulis itu hanyalah sekadar mengisi buku biodata kawan aku.


umur 24 (kini):
aku maseh terumbang ambing. maseh tiada hala tuju kukuh.
dimana aku? kadang-kadang rasa salah pilih kos. tapi, tak baik mentaliti gitu.
maka hidup perlu diteruskan..


umur 36:
_________________
_________________
_________________











aku menunggu ruang diatas dipenuhkan oleh Puan Azrina.

No comments: