CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 27, 2009

pagi ini indah seperti biasa~

ape yang boleh membuatkan kamu busy?
1. menyapu 1 rumah termasuk segala bilik
2. keluarkan segala baju dalam almari, lipat, dan masukkan balik
3. membasuh rambut dan menyikatnya sampai kering
4. pergi melawat rumah sedara tanpa membawa hp dalam poket
5. mandi berjam2 dengan mencuba segala jenis sabun dalam bilik mandi
6. mencari satu persatu jerawat dan ruam di muka dan meletakkan krim diatasnya
7. mengubah kedudukan dalam bilik supaya kelihatan berlainan
8. mengubah balik kedudukan dalam bilik selepas terasa kedudukan sebelum ini lebih sesuai
9. start kereta, panaskan enjin, pergi ke atm berdekatan semata2 mahu melihat gaji baru masuk dan balik tanpa menyucuk duit
10. merendam dan membasuh kesemua tudung walaupun ada yang belum digunakan lagi
11. mendownload gadget2 yang budget comel untuk diletakkan dalam laptop
12. menulis blog
13. sengeh seorang2 membaca lawak dalam internet
14. pergi berjalan2


ada pape tambahan yang boleh dilakukan?
silakan menambah ye........

3 comments:

Anonymous said...

SALAM..mungkin nie comment terakhir aku..mungkin....kalo tuhan nk bukak kn ati aku maybe aku akan comment lagi..tq sbb jadi kawan baik aku ina.tq sgt2..aku akan igt ko..sume bnda yg ko wat..hepi, sdey, mrh..n plzzz pasnie jgn main mainan nie lagi.itu aku mtk sgt2.ckup ar aku je yg kna..nie permintaan aku..aku nk tgk ko hepi.aku tau dh lama ko nk stop bnda nie.ko wat ar kputusan..aku xmtk ape2 melainkan best fren..aku xmtk ko sakitkn ati aku.wat sementara nie aku dh ckup kusut ngn ape yg ko buat.aku dh maafkn ko. 0-0 k.hepi la kwnku....

a thirah i m said...

me to jufuri:
ehem...hmmm..backfired it to ureself rite pal..?..make life easier by not putting urself in dis kind of situation..sumtime u didnt realize that things that u did make people done things to u..it is call..K.A.R.M.A...learn boy learn...

me to na:
2 thumbs up!..u make d world goes round n round n round...~
yeeepeee!

i.n.a.a.m.i said...

me to tira:
hehe
i lap u tira
muaxxx!!
tetibe i tringat lagu avril
nnti aku gitau ko lagu ape
or ko nk cube teka?
lalallaa
haha

me to jup:
selamat berdating..